lördag 11 september 2010

Lugna gatan

Idag har vi bara varit hemma hela dagen. Egentligen så skulle vi på småkusinernas dop, men vågade inte dra ut lillen nu när han äntligen är feberfri. Ante fick fara själv, tråkigt att missa det men som tur var så tog han en massa bilder så vi fick se :)

Han har ätit rätt ok under dagen men långt ifrån sitt vanliga matglada jag. Men det är nog för att det är lite tjockt i halsen fortfarande, tills dess att det vänder så kör vi på släta puréer för det går ner.
Fastän han varit sjuk så har han sovit hur bra som helst på nätterna! Jätteskönt!

Mormor kom på eftermiddagen och hälsade på, och stannade på middag. Harry tycker ju det är så roligt att få busa med Sally!
Och Sally har ju hittat the golden spot, rakt under lillens matstol ;)

Vi har även skickat in till VK idag, så håll utkik nästa lördag i tidningen!

Lillen pratar

4 kommentarer:

  1. Ja det var väldigt tråkigt att ni inte kom idag. Men tack för dom fina pisenterna! :)
    Ante tog en bild på mig idag, sen skrattade han och sa att han hade en gammal bild på mig där jag såg EXAKT likadan ut, så jag väntar med spänning på att få se det ;)

    Skönt att lillen är feberfri! Ni har ju en middag att inkassera! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Hehe jo det vart okej, men det var ju inte tänkt att det skulle bli såååå kort. Var inställd på någon annans klippning, och jag kollade aldrig det ;) Men om nån vecka så blir det nog perfekt längd. Inge kul när man ser skalpen ;)

    SvaraRadera
  3. SÖÖÖÖÖTNOS =) CHARMTROLL =)

    SvaraRadera