onsdag 19 oktober 2011

Då ska vi se...

...det var ju ett tag sen sist!
Är inte hundra på att det var vattkoppor lillen hade men det var väldigt likt. Bara att vänta å se om det blir någon sväng till eller om det här var det.
Nu är det iaf full fart på honom, han äter jättebra och sover som en stock :) När vi lämnar honom på dagis har han knappt tid att vinka, han hittar något att göra på en gång så vi får en halvhjärtad vinkning innan vi går.
Jaja, bättre det än ingenting alls.

I helgen var vi och hälsade på farfar och farmor då Alexander fyllt år. Lillen hittade snabbt en filt och skulle bädda ner sig i soffan när vi gick in.
Sen låg han där och myste ett tag innan han kom till oss andra i köket.


När vi nu var i Ö-vik så passade vi på att åka till Fjällräven Outlet, som jag tjatat om dom senaste 6 åren....Men det var värt väntan! :)
Jag fyndade en jacka, fleecejacka och en T-shirt. Hur nöjd som helst! Ante hittade också ett par snygga jackor men var inte riktigt på shoppinghumör, så vi tar det nästa gång istället.
Dom hade även massor med barnkläder, så ska kanske se om vi hittar något snyggt till lillen då.

Efter två år(!) har Harry helt plötsligt blivit fäst vid Mille, sin mjuka kanin som vi hade köpt innan han föddes men som inte dög. Nu knatar han med snutten i ena handen och Mille i andra. Ser väldigt gulligt ut :)
Jag som hade tänkt låta den gå i arv eftersom han visat noll intresse för den, så kanske nästa kotte skulle tycka om den.
Men nu får vi nog ta och köpa en ny till kotten.

Jag och Harry har ju varit lediga idag. Det firade vi med att få fortkörningsböter. Oerhört roligt...
Bara å vänta på att fotot ska dimpa ner i brevlådan.

1 kommentar:

  1. Åh nej! var det den mobila kameran i skåpbil dom satt upp vid Anumark? Jag kör aldrig 70 förbi där, men blev misstänksam när jag såg skåpbilen ståendes på parkeringsfickan och kastade mig på bromsen, så jag klarade mig, puh!

    SvaraRadera