onsdag 9 december 2009

Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan på Mariehem. Vi hade riktigt trevligt men själva ÖF var inte så mycket att hurra för....Såg inte ut som att det hade hänt någe där sen -84! Vi var några stycken från FL-tråden och imorgon ska vi till Ålidhems ÖF :)

Skriver nu på min nya dator! *wee* Min gamla har gett upp helt nu, så det blev att tuffa iväg till MediaMarkt och köpa nytt. Så just nu har jag inga bilder för jag har inte hunnit föra över allting till den här.
Men imorgon kommer det en bild eller två :)

2 kommentarer:

  1. Nej fy, ÖF på Mariehem är inget att hurra för, och damen som jobbar där tycker jag är riktigt obehaglig.. Tacka vet jag Ålidhem! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Hon var riktigt mysko! Hörde ryktas om att Å-hem inte ska öppna igen efter jul :(

    SvaraRadera