måndag 14 mars 2011

Händelserik dag

Vilken dag!
Den började med att jag sa upp mig från mitt jobb, har varit lite nervös inför det hela helgen men nu när det är gjort så känns det rätt bra ändå.
Lär ju bli inkallad på kontoret imorgon...

Efter det så bar det iväg till dagis för inskolningssamtal för lillen. Det gick jättefint för honom. Vi fick se bilder från olika aktiviteter dom gjort och så berättade hon hur han trivdes och liknande. Hon sa även att han var en trygg, lugn och väldigt glad kille som smittar av sin glädje på dom andra barnen :)
Medan jag och Ante satt i samtal, så lubbade han runt inne på avdelningen och hade kul!
Sen drog Ante vidare till jobbet och jag och Harry for hem för lunch och sovstund.
När det var avklarat åkte vi tillbaka till stan och till farmor där han skulle få vara medan päronen tuffade till Husum för att hämta bilen.
Det gick hur bra som helst att lämna honom även idag, hade hunnit med att bajsa två gånger också på dom dryga två timmarna vi var borta ;)

På väg till farmor
Mumma!

Bilen är hur fin som helst! Är jättenöjd! Det blev en Saab 9-3 SportCombi -08, den har bara gått 6300 mil så den kan man ha ett tag :)
Och självklart svart!

Senaste familjemedlemmen

Idag har lillen även sagt "majs", när Ante frågade honom vad det var i burken :)
Måste också berätta, efter lunch så var det dags för att vila och frågade då lillen om han ville gå och sova en stund. Då knatade han till sitt rum och ställde sig vid sängen. Sen sov han gott i två timmar. Lille godingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar