fredag 8 april 2011

Vårkänslor

Sista dagen på jobbet! Kändes lite vemodigt, inte alls den euforiska känslan jag trott skulle infinna sig. Har inte riktigt tagit in att man inte ska dit någe mer.
Däremot så ser jag verkligen framemot att träffa mina nya arbetskamrater på måndag! Hoppas det är ett bra gäng, eftersom vi kommer ju att jobba rätt tajt med varandra :)
Tårtan och kladdkakan med After Eight till avskedsfika blev mycket uppskattad iaf! Det värmer ett gammalt bagarhjärta ;)
Fyllningen till tårtan var lemon curd med lättvispad grädde och hemmagjord jordgubbsmousse. Sen massor med färsk, frisk frukt på toppen(granatäpple, björnbär, ananas, blå vindruvor och physalis).

När jag hämtade lillen på dagis så var dom ute i det härliga vädret, han satt i kärran som en liten kung och dom större barnen drog runt honom. Han var mäkta nöjd! :)
Nu är våren här på riktigt! Idag var det +9 grader och strålande sol, snön på uppfarten smälter i en rasande takt!

Mamma ska alltid fota...
...smilar upp mig för kameran
Mamma hade en roligare sked!
Roligt i duschen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar