torsdag 10 november 2011

Siffror och bokstäver

Igår var jag till barnmorskan för första gången sedan inskrivningen. Skulle varit tidigare men min bm blev sjuk och är nog borta resten av året.
Men fick iaf komma till en annan som också är väldigt bra :)
Allting så fint ut, hjärtljuden låg på 152 och alla värden var jättebra. Skönt att få veta det även om jag redan visste det eftersom jag ändå mår så bra förutom foglossning och ryggont..

Lillen är det full fart på! Och idag har han lärt sig bostaven V och siffran 3. Roligt att han är intresserad av bokstäver och siffror :)
Men han är nog i någon fas för det är lite si och så med läggningen, vissa dagar går det jättebra och andra så måste man sitta därinne med honom för annars blir han så ledsen när man går.
Oftast går det rätt fort för honom att somna, så man behöver inte sitta särskilt länge.

Den 17:e är det dags för fotografering på dagis, ska försöka få en klipptid till honom innan dess. Just nu ser han ut som Beethoven, en rätt vild frisyr alltså...

1 kommentar:

  1. Det går jätte bra i den nya sängen. Hon har ju alltid varit lite svår att lägga i säng och det är väl status quo vad gäller det. Men hon sover sedan bra och om hon vaknar brukar hon rop på mig eller så kommer hon själv gående in till oss.

    SvaraRadera