tisdag 19 oktober 2010

Andra tider

Vi var en sväng på öppna på Ålidhem på förmiddagen, och snacka om att det är helt andra bullar nu när lillen knatar för egna muggar!
Var inte en lugn sekund nånstans! Både jag och Harry var helt slut efteråt men han får ju iaf sova lunch ;)

Natten var väl sisådär, han är förkyld och snorig. Började böka just innan vi skulle gå och lägga oss, blev jätteledsen så fort jag la ner honom och skulle gå ut. Till slut så tog jag honom till våran säng istället och då somnade han på en gång.
Vaknade däremot vid 2-tiden, blev nog för varmt för honom, så då fick han sova i sin egen säng. Sen blev det en sväng till till hans rum vid 5 men sen sov han till 6.45.
Känner på mig att det blir en liknande natt även denna gång...

Vi har även hunnit med att hälsa på mormor och få lite fika :) Harry ska ju vara i varenda skåp så vi fick ställa för stolar och knyta ihop handtagen där det gick. Sprang runt och ropade "akta" och "ajaj" halva tiden vi var där ;)
Sen har han ju även upptäckt att det finns en väldans massa knappar att trycka på. Överallt. Hela tiden.
Busungen!

2 kommentarer:

  1. Hehe ja det är nu det börjar ;) Man önskar ju att det var barnsäkrat överallt!

    SvaraRadera
  2. Ouch! Jag fasar för den där tiden som nog kommer väldigt snart här. Den är så lång också, ofta närmare ett år! Men sen är det extremt skönt när båda föräldrarna kan få sitta och prata en stund när man är borta på besök nånstans, då när man verkligen inte varit bortskämd med det ett tag. :)

    SvaraRadera