tisdag 12 oktober 2010

Morgonstund har guld i mun...

Dagen började tidigt efter en riktigt bökig natt! Harry var vaken mellan 2-4...inte så himla mysigt.
Menmen, vi fick mycket gjort idag istället!
Vi har bestämt vad vi ska sätta upp i hans rum, det blir två olika wall stickers. Sovande får vid sängen och på andra väggen blir det en bilbana.
Var inte det enklaste att hitta en fin barnmatta men till slut så slog vi till på en Cars-matta så vi håller på temat :)
Nu är det bara en fin vit byrå som saknas!
Imorgon är det ju dags för premiär-sovturen! Tänkte mjukstarta med att han får sova dagsluren där så han får känna på det och funkar det så får han spendera natten där också.

Bilder på hans bulor har jag ju lagt upp, igår var det dags för nästa fall. Ett riktigt magplask som resulterade i en fläskläpp. Nu hoppas jag att han fallit tillräckligt för ett tag framöver!
Farmor var här igårkväll och var barnvakt tills jag kom hem från jobbet, då Ante har innebandy och jag hinner inte hem innan han måste iväg.
Himla bra!

Medans Ante fixade med lister och foder, drog jag och lillen stan och hälsade på mormor. Full rulle hela tiden! Inte stilla en sekund, så det är inte konstigt att han somnade på studs när vi la ner honom.
Hoppas bara att det blir en bättre natt i natt, för imorgon har pappa planerat in en rolig dag!

Lill-puddingen
Myyyyys
Äntligen har vi fått ta fram den fina overallen igen!
Goding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar