tisdag 11 januari 2011

Andra dagen

Idag var det också full rulle på lillen, men lite fler olyckor. Så även mer gråt, han ska ju envisas med att klättra upp på en pall dom har där men han tar sig inte ner! Och då blir det som det blir också.
Det är svårt att inte vara med lillen hela tiden, utan man ska släppa all kontroll till personalen. Känns lite dumt att någon annan ska ta hand om ens barn medan man sitter där.
Nu är ju dagisfröknarna hur härliga som helst, så egentligen har jag ju ingenting att oroa mig för. Men ändå...
Nu gav jag honom lunch där så det bara skulle vara att lägga ner honom i sängen när vi kom hem. Men han var rätt kinkig idag också, vaknade efter en halvtimme och bökade runt. Slocknade sen i 1,5 timme, var tvungen att väcka honom till slut.

Vi var och hälsade på Ante på jobbet en stund, kikade på om det fanns någon roligt tapet till lillens nya rum. Passade på att hälsa lite på Maggan och dom andra :)
Blev ett besök till mormor på eftermiddagen, blir ju alldeles för länge att vara hemma från 11.30 tills läggdags. Både mor och son klättrar på väggarna då...

Busungen :)

1 kommentar:

  1. Kommer ni ha samma tider nästa vecka? Jag funderar på om jag ska ta en promenad med vagnen när Alva sover ut till er nån dag. Då kan ju barnen få leka ett tag och sen kan vi bli hämtade av Micke då han åker hem från jobbet (17.00) alt. promenera hem med. Om ni vill ha nåt besök såklart!

    SvaraRadera