onsdag 19 januari 2011

Det finns hopp!

Idag gick det hur bra som helst vid lämningen! :D
Han hade skrattat och lekt hela tiden jag var borta, bara kollat några gånger kring bordet vi föräldrar sitter vid om jag kommit tillbaka.
Jag hade som förberett mig på att kanske måsta ha en inskolningsvecka till men nu känns det ganska lugnt.
Får se hur det går resten av veckan.
Men han var ganska uppe i varv och kunde inte somna i sin säng när vi kom hem. Tog ända till efter 13 innan han knoppade in, för att det inte skulle bli helt fel med tiderna så fick jag väcka honom lite försiktigt vid halv tre. Det var då inga problem för honom att somna ikväll som tur var :)

En gladare kille idag :)

1 kommentar:

  1. Hej kusin!
    Det låter som Harry och Gustav har en del gemensamt. Hett humör, hyfsat aktiva och supersöta. Jo, Gustav har också börjat på dagis, eller iaf försökt att börja på dagis. Det gick hela tre dagar innan han blev dunderförkyld och fick en öroninflammation. De elaka dagisbacillerna attackerade även mig... Tjoho! Hoppas vi ses någon gång snart. Hörde att David och Anna fått en fin liten flicka. Hälsa och gratulera så mycket från oss.
    Kram från kusin Anna

    SvaraRadera