tisdag 22 februari 2011

Tillbaka till vardagen

Trodde det skulle vara jobbigt för lillen vid lämningen nu när han varit borta så länge, men det har inte varit några problem alls! :)
Han tycker det är hur kul som helst där och hittar något att leka med på en gång vi kommer dit.
Däremot så är han fortfarande inte så sugen på att sova, utan det blir ca 30-40 min. pass. Då sover han iofs som en stock på nätterna ;)
Jag har skrivit det tidigare men jag måste skriva det igen. Han är så duktigt på att äta själv! Blir lika imponerad varje gång, lille godingen har verkligen blivit stor.
Han har en helt annan ordförståelse nu också, och pratar på för fullt på sitt språk :)

Nu har jag sålt min bil, det tog en halv dag så var det gjort! Så då var det dags för en ny biljakt. Inte det lättaste! Vill ju ha en cool men samtidigt bränslesnål bil, får se vad det blir för något till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar