lördag 5 juni 2010

Fotoalbum

Tog en sväng ner på stan jag och lillen, för att hämta ut fotoalbumet. Är så nöjd, precis vad jag ville ha :)
Tack så mycket svärmor o Micke!



Sen kunde jag inte låta bli att köpa den här body:n till lillen, hade spanat in den tidigare när vi var med Jessica. Nu var jag bara tvungen att slå till!



Efter Ante slutat jobbet så kom Markus och Isa förbi med Lilly. Gubbarna skulle flytta byggställningen, så småttingarna fick en liten lekstund :) Började rätt bra men till slut så blev hon less på Harry. Inte lätt alla gånger!

Jag hoppas att lillen sover bättre snart på nätterna, sen han var sjuk så har det varit ett evigt knorrande med jämna mellanrum på natten. Sen nattmatning igen. Men ikväll så åt han 2 portioner gröt så då borde han stå sig tills imorgonbitti.
Skönt att han börjar äta som vanligt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar