onsdag 30 juni 2010

Shopping del III

Sista delen nu, hoppas jag!
Var på stan med Liza och Elly och hittade till slut ett par byxor, inte vad jag hade tänkt egentligen men helt ok. Var på The Store där dom hade 40%, men killen i kassan hade ingen växel så fick dom ännu billigare :)
Eftersom jag är så feg när det gäller rulltrappor och vagnen, så tog jag hissen ner. Men det skulle vi inte gjort, eftersom den fastnade helt plötsligt. Varmt och jäkligt på en yta som ganska precis rymde vagnen och mig...Najs.
Som tur var, så var tekniker inte långt därifrån så han kom rätt fort till vår undsättning! Han berättade att han ganska nyss varit och hjälpt en annan med barnvagn ut från hissen.
Kanske borde ta och sätta upp en skylt där det står "Ur funktion"....
Menmen slutet gott, allting gott!

Ikväll var det dags för första tandborstningen, nu när han fått en tand. Men det var inte särskilt populärt...
Får ta det pö om pö, så blir det nog bra till slut.
Efter en sån händelserik dag somnade lillen på en gång jag lagt ner honom i sängen. Helt slut, gogubben våran :)

Nyvaken i vagnen
En kille i farten
Stora killen i soffan

3 kommentarer:

  1. Såg då inte till er idag på stan. Men hörde att vi skulle ligga och mysa i källaren tillsammans på lördag ;) hehe!
    Shit, jag hade fått panik om jag fastnat i en hiss... Huga!

    SvaraRadera
  2. Hahah men VA? Det ska vi väl? :) Klart vi ska! :P

    SvaraRadera
  3. Nä men det kan ni ju inte göra. Ni kanske missar nått kul då ju! :P Blir ju sent att sitta o köra in till stan igen.... Blir ju sent... Mycket renar och älgar och skit efter dom vägarna ;) Men joooooo

    SvaraRadera