torsdag 3 juni 2010

Lugn dag

Efter ett par dagar fulla med aktiviteter så tog vi en lugn dag idag. Riktigt skönt!
Vi var och hälsade på Ante på jobbet, tog en promenad (hann precis komma in när regnet började ösa ner) och var förbi mormor.
Lillen har varit en riktig gladskit hela dagen nästan! Nu ikväll var han på strålande humör fastän han borde tippa omkull av trötthet. Men så somnade han rätt fort, efter att ha pratat lite med sin sängmobil :)
Nu verkar hans aptit komma tillbaka igen, äntligen! Idag till middag åt han 200g biff stroganoff och 100g fruktpuré till efterrätt! Ryms mycket i den lilla magen...
Men han vill fortfarande ha välling på natten, det lär väl fasa ut sig så småningom. Det går ändå så fort att göra så det spelar då ingen roll direkt. Inte som ersättningen, tog ju 20-30 min innan den var drickfärdig!

Var och handlade ikväll på Coop och då hade dom rabarber för 1:-/kg! Ville så gärna köpa men nu när vi inte äter socker längre är det svårt att göra någe gott av dom. Kräver ju ca 1 ton socker för att vara mumma...Men tips på sockerfria recept mottages gärna :)


Favorit-i-repris: Harry 4 mån

1 kommentar:

  1. Hehe ja hon är bra. Hon kickar igång mig :P Jo som jag skev på fejjan så är det ålderna. Vill inte känns något för honom. Men vi har pratat sjukt mycket. Han vet ALLT som jag har på mig nu, och SEN bjöd han ut mig på kaffe. Säger ganska mycket. Så på ett sätt, känner man att han är en Helylle kille :P

    SvaraRadera