måndag 28 juni 2010

Shopping del II

Idag har jag verkligen fyndat tillsammans med Jessica! :)
Jag hittade lillens outfit för lördag, och sen superfina kläder på POP. Dom jag hade sett ut före helgen fanns kvar, så då var det tänkt att jag skulle köpa dom ;)

Dagens fynd!

Efter att ha sprungit i ganska många butiker, så gick vi och satte oss på en uteservering. Skönt att vila fossingarna en stund och att dom små fick komma upp ur vagnen.

Lo och Harry


När det var så fint och varmt ute fortfarande nu på kvällen, så blev det till att inviga gungan vi satt upp på altanen. Den var väldigt uppskattad :)




Idag vinkade lillen också, för första gången! En riktig vinkning, till mormor :)

2 kommentarer:

  1. Meh, inte till mig :(

    Ja det kan man lugnt säga. Och han vägrade låta mig ta diskstället! Det som DU gav till mig för hundra år sedan när jag flyttade till Umedalen och du och Ante flyttade ihop. Han hävdar att vi köpt de på Ikea. Skit snack!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha ja det kan man lugnt säga! Ja jag får hälsa honom det ;)

    SvaraRadera