tisdag 31 augusti 2010

Äntligen!

Nu har vi fått träffa den nyaste i familjen Oskarsson :)
Lilla Alice, så söt!


Imorgon börjar allvaret igen. Ante går på pappaledighet och jag jobbar min första dag på 14 månader. Känns väl sådär, men någon av oss måste ju jobba och nu är det Antes tur att vara med lillen.
Bara att köra på! Snart är det ju sommar igen...eller hur?

Det här året har ändå varit det bästa året i mitt liv! Så mycket roligt som hänt, så många härliga människor jag träffat!
Lillen har ju även fått en sister from another mother ;)
Hoppas att Ante får en lika bra föräldraledighet som jag haft, det tror jag säkert han får :)

Bestämd min...

2 kommentarer:

  1. Nu passar jag på att ta åt mig lite,och Lo med :) Det har varit ett sjukt bra år! Vi får försöka styra så vi kan ses en del än fast du jobbar. På det viset var det ju iof dumt att vi bytte babysim dag :/
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Åh va fubbigt! Måste också dit snart! :) Blir kanske i slutet av veckan. Hoppas jag :)

    SvaraRadera