måndag 16 augusti 2010

Höst?

En sån härlig dag! Strålande sol och frisk, svalkade luft :) Nu kanske hösten är här!

Idag har lillen fått vara med pappa hela dagen, då mamman varit och lunchat med tant Stina. Bra om dom börjar vara mer tillsammans och att jag håller mig lite mer i bakgrunden så han vänjer sig tills jag ska börja jobba.
Men det ska nog inte vara några problem, för dom har haft det bara bra :)

Imorse kom rörmokaren hit för att fixa på övervåningen, så nu är det bara att köra på igen! Ska bli så himla härligt att flytta upp igen :)

Nu går det mycket fortare och stadigare för honom när han kryper. Och riktigt stadigt och bra när han drar sig upp! Mycket har hänt på två veckor måste jag säga...




Övar flitigt på sitt piano..
...lika duktig på att spela med fötterna...

2 kommentarer:

  1. Ja men det är bara att du messar och kollar om vi är hemma så är det bara att dyka upp! :)

    SvaraRadera
  2. Det är bra det! :) Hmmm ska se först hur många som kommer innan jag kan planera vidare. Får se om jag hittar nån uppgift åt dig ;)

    SvaraRadera