söndag 22 augusti 2010

Loppis

Hade sett framemot att riktigt fynda på loppmarknaden idag på Nolia! När vi kom dit så var det tokvarmt inne i hallen, efter en liten stund så bestämde jag att lillen fick vara med mormor medans jag och Jessica knatade runt där.
Hittade till slut två kokböcker till mig och en bok till Harry, en som man kan sätta fast i vagnen. Hoppas han gillar den!
Lillen hade haft det bara roligt hos mormor, och sov som en liten gris när jag kom tillbaka :)

Efter den senaste veckans nätter, så är jag inte förvånad över att han är så trött....Somnar hur lugnt som helst på kvällen men sen där vid 1-tiden så vaknar han och gråter. Flera nätter har han varit hungrig också, så igår fick han äggröra till kvällsmat. Vaknade samma tid men var inte alls hungrig...framsteg. Brukar somna om ganska lugnt när han får ligga i våran säng.
Men man ser att han är väldigt svullen i munnen och sen så kämpar han hela dagarna med att han ska stå själv när han ställt sig upp. Går ganska bra men inte hur länge som helst!
Mycket som händer i kroppen, som han bearbetar på nätterna. Det ska väl vända så småningom!

Lill-godingen och mamma
Pussgurkan!
Favorit-leksaken

1 kommentar:

  1. Ja det är inte lätt att bli stor! Ni verkar ta det hela med ro, skönt!

    SvaraRadera