tisdag 27 april 2010

Mammalunch

Hade egentligen tänkt fara på tegs öf idag tillsammans med Jessica men efter en lite bökig natt så fick vi "sovmorgon" till 7.56 och hann inte tills det började. Men tydligen så var det väldigt bra där så vi följer nog med nästa gång!

Istället blev det mammalunch på stan med Camilla och Jessica. Skulle köpa en badanka och ett fotoalbum men hittade inget av dom. Eller, hittade ett jättefint album på Åkerbloms men det kostade 370:- och kändes lite väl mycket för ändamålet...
Annars var det himla trevligt, vi var på café Station och lillen tyckte det var roligt att kika på alla runtomkring.


Harry

Jasmine

Lo

Efter en tur på stan så for vi förbi mormor en stund, då hon inte träffat honom på fleera dagar ;)


Nu är man så stor att man får sitta på en stol

Ante har ju läggningen nu varannan dag då jag far och tränar. Ganska skönt att dela upp det lite granna, brukar vanligtvis gå bara bra men just ikväll så var han riktigt grinig!
Kan nog bero på att jag var tvungen att väcka honom i eftermiddag för att han inte skulle sova för länge och få en knas natt.
Han hade ganska precis somnat när jag kom hem, vilken tajming ;)

1 kommentar:

  1. Hehe ja, Wille fick ju också ersättning. Han vart ju nästan normal ;) hehe!
    Men ja, det är ju smidigt att amma. Skulle iaf nöja mig om jag kunde delamma henne åtminstone! :P

    SvaraRadera