fredag 23 april 2010

Shopping och mammalunch

Ojojojoj vilken shoppingdag! Hade spenderar-byxorna på mig...Men roligt var det :)


Dagens fynd

Jag och Camilla tog en sväng på stan imorse och det här kom vi hem med! Nu har lillen kläder så det räcker ett bra tag! Det blev 8 bodies, 1 par byxor och 6 par sockar.
Under tiden så fick mormor vara barnvakt, för Harry hatar att gå i affärer! Måste han ha fått från sin far...
Efter att ha hämtat upp lillen så bar det iväg till Jessica för mammalunch, vi har bestämt att nu är det slut på gofika vid varje träff om vi någon gång ska bli av med mammakilona! Hon hade gjort jättegod pastagratäng och sallad med fetaost *mmmm*

Ante är ute med sitt gamla jobb ikväll, så jag och lillen hade en lugn fredagkväll. Somnade som en liten gris nästan på en gång jag lagt ner honom. Så nu ska jag ta och sträcka ut mig i soffan och se på Så ska det låta! :)


Harry och Lo

Teodor tar igen sig en stund

Jasmine

3 kommentarer:

  1. Hmmm, vilket gammalt jobb? :S
    Imorgon ses vi!! :)

    SvaraRadera
  2. ja, fast jag har via jobbet på IKSU. :/ så det känns ju lite sådär... men har börjat jogga lite och träna hemma.

    vilka fina kläder du hade köpt! härligt! de växer ju så fort. måste försöka hitta en jacka åt C oxå.

    vad go lunch ni fick igår. undra vad man ska hitta på själv nästa gång? :) förslag?

    ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  3. lät samrrigt, men då får man typ förbereda dagen innan. finns ju inte mycket tid till att göra nåt "storkok" på förmiddagarna direkt. :)

    SvaraRadera