tisdag 13 april 2010

Tung grabb

Idag träffade vi Carro och Ida med småttingar på Mecka. Väldigt kul att äntligen få se Majlis, som redan blivit 2,5 månad :)
Stor-Harry har börjat gå på egna ben och har blivit så stor, svårt att tro att det bara skiljer 6 månader mellan dom!


Söta Majlis

Men dum som jag var så tog jag ingen vagn med mig, och lillen är nu ganska så tung att bära runt på! Tänkte hälsa på mormor på jobbet när vi ändå var i närheten, men när vi knatat dit så var hon ute på lunch på TC med Ingrid. Hon har inte sett Harry live, utan bara här på bloggen, så det var bara att sätta lillen på andra armen och gå dit. Som tur var strålade solen så det var riktigt skönt ute :)
Efter att ha visat upp honom så gick vi tillbaka, tror han tyckte det var ganska roligt att bli buren för att hade bra koll på allt och alla runtomkring. Men till slut så blev han så trött att han somnade innan jag hade kommit till bilen.
När jag packat in och spänt fast honom så sov han som en liten gris.



Tröttis

Har även hunnit med att leka lite med sin fotboll, men blir sur när den bara rullar ifrån en hela tiden..




2 kommentarer: